sobota, 7 lutego 2015

Co ciekawego możesz znaleźć w internecie? Dwie odmienne stylizacje!

Cześć!

Dzisiaj na naszym blogu miał pojawić się post z sesji zdjęciowej, aczkolwiek przez kontuzję mojego kolana nie udało się tego zrealizować. Zamiast tego zobaczycie nasze propozycje na stroje z internetu, które można założyć podczas teraźniejszej pogody.

Propozycja nr 1, Luizy;

Bluzka - tutaj nie mogłam się zdecydować. Znalazłam dwie śliczne bluzki; jedna elegancka, druga na luzie. 
Wybrałam ładniejszą -  <Klik!>
Koszulka w rzeczywistości jest miętowa, aczkolwiek nie wypadła tak na zdjęciach.

Coś na wierzch - wybrałam prostą, czarną marynarkę. Bardzo mi się podoba.
<Klik!> 

Spodnie - klasyk. Ostatnio w modzie górują dżinsy ala skóra, nic dziwnego, gdyż wyszczuplają nogę.
<Klik!>

Buty - śliczne botki na zamek z House'a. Zdecydowanie pasują do tej spokojnej stylizacji.
<Klik!>


Bransoletka - do tej stylizacji bardzo pasuje nr 22, ale są też inne ładne kolory.
<Klik!>

Krótki cennik;
13;99 - bluzka
79;90 - marynarka
65;00 - spodnie
99;99 - buty
 6;90 - bransoletka

265zł 70 gr - cena wszystkiego razem, bez uwzględnienia cen przesyłki.

Mam nadzieję, że podoba Wam się moja stylizacja.
       /Lizi


Propozycja nr 2 ( Pauli)

Bluzka - Jest to zwykły biały t-shirt z  nadrukiem. Moim zdaniem wygląda naprawdę dobrze, jak na te 19,99.
Od razu wpadł mi w oko :  <Klik!>

Spodnie - Wybrałam jegginsy, nie jeansy. Moim zdaniem lepiej się prezentują się przy butach, które wybrałam. Są lekko cieniowane na łydce; bardzo mi się to podoba.
Kolejny wybór z house :  <Klik!>


Coś na wierzch - Wybrałam koszulę. Można ją zawiązać lub też narzucić, gdy zrobi się chłodno. Jest ona czerwona, "przeplatana" niebieskim lub też na odwrót; jak kto woli.
Znowu rzecz z house:  <Klik!>

Buty - Wybrałam oryginalne conversy, które wyglądają bardzo dobrze w tej stylizacji.
Znalazłam w bardzo dobrej cenie jak na oryginalne :  <Klik!>
Razem:
Bluzka - 19,99
Spodnie - 69,99
Koszula - 79,99
Conversy : 156,84
 W sumie:  326,81
                                                                                                                                       /Paula

 Koniecznie dajcie znać, na jaką okazję chciałybyście zobaczyć strój bądź jakie macie pomysły na posty :)
Jeżeli nie chcecie pisać tego w komentarzu, nasz adres email to Paula.oraz.lui@gmail.com
Czekamy!
                             



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz